Google Search

Dijeta

dr Tatjana Mraović
  
   Pojam DIJETA se pogrešno povezuje sa mršavljenjem. Ona je preporučeni način hranjenja koji će preventivno delovati u očuvanju zdravlja ili će doprineti lečenju.

   Restriktivna dijeta sa sniženim kalorijskim unosom vodi mršavljenju, i ona je samo jedan od mnoštva tipova dijeta.

   Kako proceniti koja je dijeta dobra?

   • Da li je svaka preporučena restrikcija koja pokazuje pad kilograma na vašoj vagi dobra? Ne zadovoljavajte se time, ocenite je sa DOBAR 3.
   • Ako ste smršali jedući ono što volite, a ne nametnute, strogo kontrolisane u vrsti namirnica, načinu pripremanja i ograničene obroke, onda je vaša dijeta VRLO DOBRA 4.
   • Ako je dodatno sačuvala vaše zdravlje nakon uspešnog mršavljenja, to je ODLIČAN 5.
   • MOJA IDEJA JE ODLIČAN 5+   Želim da smršate ne gubeći zdravlje, da jedete željenu hranu i naučite da to radite doživotno. Hrana nije samo jelo, već Vaš životni stil sa stavom.


   "Izaberite najbolje i navika će ga učiniti lakim i prijatnim"
     (Pitagora, grčki filozof i matematičar VI vek p.n.e.)

 

- Iskustva pacijenata -

- Promenio sam zivot iz korena - Dejan Petrovic ZdravaDijeta URL
  - Kako sam smrsao 20kg - Sasa Filipovic ZdravaDijeta URL
  - Oslabila 17kg za 7 meseci i tako pobedila anemiju ZdravaDijeta URL
  - Iskustva pacijenata tokom doktorskih studija ZdravaDijeta URL
 

- Tri bitne nedelje -

Moje iskustvo govori da već nakon tri nedelje restriktivne dijete naglo pada potreba za “izazovnim zalogajima”, dovoljno da možete da im odolite.

Korak po korak, mršavljenje je proces. Treba da traje bavljenje sobom i novim navikama koje sprovodite na putu do poželjne težine. Tako će jedino to postati i ostati nov izled i nov stil življenja.

- Često pitanje -

   - Da li se kilogrami mogu skinuti samo vežbanjem? Odnosno, da li je potrebno povesti računa i o ishrani?

   Kilogrami se redukcionim dijetama mogu "skidati" i bez vežbanja, što nije dobar povod da ne trenirate. Samo vežbanjem bez dijete proces postaje teži i duže traje. Rezervisan je za one koji imaju mali višak, 2-3kg i koji su uporni, istrajni i naporno vežbaju, a pritom brže bolje posle treninga ne opsedaju frižider. Prosečno vežbanje u našim fitnes klubovima vam može redukovati 150-600kcal. Da bi ste otopili kilogram sala treba izgubiti 7500kcal. Dakle ako odlazite na pilates 2 puta nedeljno (trening gubi oko 150kcal) trebaće Vam gotovo sedam meseci da izgubite jedan kilogram. Ako pre pilatesa provedete sat u sali za kardio program, dakle vežbate intenzivnije 2 puta nedeljno dva sata (oko 600kcal), smeši vam se gubitak jednog kilograma za malo manje od dva meseca. Ako ste strpljivi i ne povećavate dotadašnje obroke, ovo je zdrav i način da smršate, povećate mišićnu masu, ubrzate svoj metabolizam i lako održavate postignute rezultate.

   Dakle, vežbanje je za svaku preporuku, a uz dobro propisanu individualnu dijetu od strane dijetologa rezultat će vas značajno ranije obradovati.

-    -    -    -    -    -    -

  - Brzi metabolizam ali kako ZdravaDijeta URL. - Prolećna dijeta ZdravaDijeta URL. - Smršah ali kako da se ne ugojim ponovo ZdravaDijeta URL.  
  - Spavam i mršavim ZdravaDijeta URL. - Vitka iz porodilišta ZdravaDijeta URL. - Zalogaj koji topi masti ZdravaDijeta URL.  
  - Bronzani ten osnažite ishranom ZdravaDijeta URL. - Dijeta posle leta ZdravaDijeta URL. - Dijeta i podmlađivanje ZdravaDijeta URL.  
  - Dijeta u brojkama ZdravaDijeta URL. - Korak po korak do željene težine ZdravaDijeta URL. - Mitovi i zablude o mršavljenju ZdravaDijeta URL.  
  - Šta i kako jesti postanite i ostanite vitki . - Znanjem do vitke linije ZdravaDijeta URL.
 

^ Vrh strane ^
* Index * Ishrana * Zdravlje * Dijeta * Media * Kontakt *

ZdravaDijeta ©