Google Search

Zdravlje

dr Tatjana Mraović
  
Uravnotežena ishrana je izvrstan preparat za vaše zdravlje i lepotu.
Da bi se sačuvalo dobro zdravlje, sprečila ili izlečila bolest, neophodno je prilagoditi ishranu vašim uslovima života i rada.
Ja ne govorim o načinu ishrane po krvnim grupama, intoleranciji na određenu vrstu hrane, o tome da ne treba jesti posle 6 uveče, da treba jesti samo proteine, ne insistiram da treba izbaciti ugljene hidrate ili masti...
Naprotiv, jede se sve, u određeno vreme i u količinama koje su individualno prilagođene VAMA.
Ako bolujete od neke bolesti, strogo treba voditi računa da se stabilnost postignuta terapijom ne naruši, i da se ishrana prilagodi tako da doprinese još uspešnijem lečenju.
Mršaviti ili lečiti se uz pomoć lekara dijetologa jedini je pravi put da popravite svoje zdravlje. I zato pomoć dijetologa možete potražiti kada je Vaš problem:
 
  • Gojaznost  
  • Visok krvni pritisak  
  • Povišene masnoće u krvi (trigliceridi, holesterol..)  
  • Šećerna bolest ili predijabetes  
  • Srčane bolesti i bolesti krnih sudova  
  • Osteoporoza i reumatske tegobe  
  • Problem sa varenjem  
  • Bubrežne bolesti  
  • Giht  
  • Metabolički sindrom  
  • Anemija  
  • Problemi sa kožom  
  • Maligne bolesti  
  • Cerebrovaskularne bolesti  
  • Anoreksija ili bulimija  
  •  
    -     -     -     -     -
     
    - Ishranom do dobrih gena      - Ja volim moje srce      - Plodnost i ishrana muškarca     
     

    - Šta smanjuje apetit -

    Neka vam sva ova pitanja i dileme ne budu prepreka da odustanete od poželjne, zdrave vitkosti. Šta može da pomogne da se smanji apetit za željenom vrstom hrane? Rešenje je u odricanju od zabranjene hrane tokom procesa mršavljenja. Tako ne samo da gubite kilograme, već postupno smanjujete jaku želju za izrazito masnom, slatkom ili slanom hranom. U istraživanju objavljenom u časopisu “Obesity” objavljeno je da osobe koje su u svojoj ishrani ograničavale unos ugljenihidrata su značajno smanjile želju za hranom koja obiluje skrobom i šećerima. Isti je efekat i u smanjenu želje za hranom bogatom proteinima i mastima u odnosu na period pre držanja dijete. Dakle, pametno je odoleti iskušenjima tokom dijete.

    ^ Vrh strane ^
    * Index * Ishrana * Zdravlje * Dijeta * Media * Kontakt *

    ZdravaDijeta ©